Jump to content
Sign in to follow this  
nitrodack88

Need help on editor

Recommended Posts

Hello everyone,

I started to build my campaign, except that I am missing data about:

-the appearance of enemies during a fight between my character and the ia.
-the completed mission, I have equipment in the hold of the vehicle, I would like it to be put automatically in the armory (uss freedom).
-I would like to make uss freedom an advanced base, so reloading, repair, care, gasoline. via can be an alpha radio command or trigger.
-When I lose a vehicle, I want it to reappear on uss freedom or an advanced land base (with the requested weapon configuration).
-in the beginning, my brigade is in standby, I would like it to move only when I appear (only once)
-I would like my ia, who is equipped with CTRG goggles, to use the thermal vision system to spot enemy units at night.
-I have tried in vain to spawn air patrol units that crash directly and foot patrols remain in place.
-I would like to trigger an invasion of NATO after completing the last objective. but, well, nothing happens.
Could you help me please.

 

Pour les français

Bonjour à tous,

J'ai commencé à construire ma campagne, sauf que, il me manque des données concernant:

-l'apparition d'ia ennemis pendant un combat entre mon personnage et l'ia.
-la mission terminé, j'ai du matériel dans la soute du véhicule, j'aimerais qu'il soit mis automatiquement dans l'armurerie (uss freedom).
-j'aimerais faire de l'uss freedom une base avancé, donc rechargement,réparation, soins, essence. via peut etre une commande radio alpha ou déclencheur.
-quand je perds un véhicule, je souhaite qu'il reapparaisse sur l'uss freedom ou une base avancé terrestre.(avec la configuration d'armement demandés).
-au départ, ma brigade est en stand by, j'aimerais qu'elle ne bouge que quand j'apparait (seulement une fois)
-j'aimerais que mon ia, qui est equipé des lunettes du CTRG utilise le systeme de vision thermique pour repérer de nuit les unités ennemis.
-j'ai tenter en vain, de faire spawn des unités de patrouille aérienne qui se crash directement et les patrouilles a pieds restent sur place.
-j'aimerais déclencher une invasion de l'otan apres avoir remplis le dernier objectif. mais enfaite, rien ne ce passe.
pourriez-vous m'aider svp. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

×