Jump to content
Herbert.

No mission visible in the Eden editor

Recommended Posts

Guten Tag,

 

folgendes Problem. Ich hatte mir eine Mission abgespeichert und wollte diese heute wieder bearbeiten . Doch ich konnte Sie nicht einsehen im Spiel Arma 3 selbst sie wurde mich nicht angezeigt wenn ich auf "bearbeiten" 

gehe und dort "öffnen" drücke . war dort nichts zu sehen.

 

Im Ordner selbst unter dem Pfad "Other Profiles" - mission" war zwar die Datei aber im Spiel konnte ich nichts auswählen.

 

Bitte um Hilfe!

 

Liebe Grüße

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welcome to BI forums!

1st this is an English speaking forum so please type in English when you do.

2nd just my own personal thing i find your avatar a little busy, rather a bit distracting.

3rd as for your mission not showing up when you go to the editor does your mission require any mods?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×