Jump to content

Recommended Posts

I do not see servers with easy mode and I also do not see the drop down menu to choose the difficulty I am french I apologize for the translation

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi @eMp. Coly-_-.FR,
Argo's developer decided to merge Easy and Normal modes leaving only Easy as default.
Now the HUD can be disabled in the options.
A marker over the head of teammates is ALWAYS showing when aiming at one.
 

Spoiler

Les développeurs d'Argo on décidé de fusionner les difficultés Easy et Normal laissant uniquement Easy par défaut.
Maintenant l'aide visuel supplémentaire (HUD) peut être désactivé dans les options.
Un marqueur au dessus de la tête des co-équipiers apparaît TOUJOURS lorsque l'on en vise un.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bonjour

 

My problem right now is the fact that my hud is disabled
I do not find or need the activated
I find no suitable server to enable this option
I do not see the new drop down menu regarding the type of servers that offers this choice as on the video out of the presentation of the 1.1 and 1.2 update
I have difficulties with English if there is a French administrator its would be very interesting considering that the French likes this game

678625201708181909081.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

It is not possible to change the HUD option while in a "mission", you have to wait between rounds or matches.

There is no new drop down menu for selection "Easy / Normal" difficulty.
What you saw in the promotional video, was the old way to select the difficulty when going through quickplay.


The crosshair have been remove from the game, even if the HUD is enabled in the options.

I don't think there is a French in the administration team. ;)

 

Spoiler

Il n'est pas possible de changer l'option HUD en cours de  "mission", il faut attendre entre les "rounds" ou les matches.

 

Il n'y a pas de nouveau menu déroulant pour sélectionner la difficulté "Easy / Normal". 
Ce que tu as vu dans la vidéo promotionnelle, c'est l'ancienne façon de sélectionner la difficulté en partie rapide.

 

Le réticule a été retirer du jeu, et même si le HUD est activé dans les options.

 

Je ne crois pas qu'il y ait de Français dans l'équipe de l'administration. ;)


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le HUD est très important pour les sniper quand t'il se trouve en situation de combat rapproché pourquoi l'avoir retiré c'est vraiment dommage de pas laisser le choix au joueurs ou au paramètre du serveur dédié

Concernant l'administrateur Français de l'équipe ARGO peut on avoir c'est coordonnées afin de développé le jeu en France d'avantage si le jeu fait pas parler de lui en France il n'aura aucun impact au niveau Esport (ESL) et c'est toujours le problème des jeux FPS il faut que les développeur de l'équipe font en sorte de ne pas négligé les serveur dédiés pour pouvoir mettre des modes avec restriction d'arme viseur ou autre pour les match de compétition il faut s'inspirer de counter strike favorisé l'Esport c'est la clef de la réussite je remercie l'équipe ARGO et on vous soutien

 

www.clan-empire.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, eMp. Coly-_-.FR said:

Le HUD est très important pour les sniper quand t'il se trouve en situation de combat rapproché pourquoi l'avoir retiré c'est vraiment dommage de pas laisser le choix au joueurs ou au paramètre du serveur dédié

Concernant l'administrateur Français de l'équipe ARGO peut on avoir c'est coordonnées afin de développé le jeu en France d'avantage si le jeu fait pas parler de lui en France il n'aura aucun impact au niveau Esport (ESL) et c'est toujours le problème des jeux FPS il faut que les développeur de l'équipe font en sorte de ne pas négligé les serveur dédiés pour pouvoir mettre des modes avec restriction d'arme viseur ou autre pour les match de compétition il faut s'inspirer de counter strike favorisé l'Esport c'est la clef de la réussite je remercie l'équipe ARGO et on vous soutien

 

www.clan-empire.com

 

In English

 

Quote

 

This forum allow only English sorry ^^'.... You should write in english and only after that, write in your native tongue.

 

With the backslash on the update when this one get released. I think they are going to do something one day. But why they did this ? In short, the players were separated into two groups. Easy and Normal. Now we have only one group.... 

If the game is not advertised as you think they should.... Well it's maybe because it's not time to waste money if the player base is going to grow and after a couple of weeks start to be smaller each day.... The game is good but still need work to keep this player base growing. And a lot of other things I guess.

 

 

Now, I'm going to write in French to make his life easier. It's going to be almost the same stuff than above so don't waste your time with google translator =b

 

En Français

Quote

 

Ce forum autorise seulement l'Anglais désolé ^^'... Tu devrais écrire en Anglais and uniquement après sa, écrire dans ta langue natal.

 

Avec les retours des joueurs après la mise à jour. Je pense qu'ils feront quelque chose un jour à ce sujet. Mais pourquoi ils ont fait sa ? En bref, les joueurs étaient séparés en deux groupes. Facile et Normal. Maintenant nous avons un seul groupe...

Si le jeu n'a pas une publicité correcte comme tu pense qu'il devrait l'être.... Ben c'est peut être parce que ce n'est pas le moment de perdre de l'argent dans de la pub si les joueurs ne reste pas à terme. Le jeu est bien mais il n'est pas encore capable de faire rester les joueurs assez longtemps pour que la player base grandisse. Et surement beaucoup d'autre chose j'imagine.

Si jamais tu a des questions n'hésite pas à me demander par message privé, cela évitera de faire trop galérer les autres membres à comprendre ton charabia avec google traducteur x) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi i need HUD with weapon please !

 

Bonjour j'ai besoin d'une croix avec mon arme s'il vous plaît !

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, eMp. Coly-_-.FR said:

hi i need HUD with weapon please !

 

Bonjour j'ai besoin d'une croix avec mon arme s'il vous plaît !

 

For now the crosshair is disabled by the devs. However if the option is still there.... This mean we will see a change about that in the futur.

 

Pour l'instant le réticule est désactivé par les dev. Cependant si l'option est toujours la.... Cela signifie qu'il y aura un changement a ce sujet dans le futur.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seems you don't understand English neither French.
 

Spoiler

On dirait que tu ne comprends ni l'Anglais ni le Français.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, eMp. Coly-_-.FR said:

Je suis pas aller longtemps à l'école à force de jouer avec des gens comme vous mort de rire

This is English speaking forum, please use English language.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, eMp. Coly-_-.FR said:

Je suis pas aller longtemps à l'école à force de jouer avec des gens comme vous mort de rire

It is probably by playing games in English that I learned the basics and the most.
By the way, nothing prevents you from using tools such as Google Translate ;)
Use your brain ← *this one, I'll let you translate it by yourself.
 

Spoiler

C'est probablement en jouant à des jeux en anglais que j'ai appris les bases et le plus.
D'ailleurs, rien ne t'empêche d'utiliser des outils tels que Google Traduction ;)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dear sir EricR I find you unfriendly on the forum and I find you very aggressive and I feel that you like to destitute and disparage people I advise you to be much nicer and friendly with all the thank you

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah, giving translated answers is really unfriendly and facts are "agressive" lol.

In my first and second post, there were all the answers to your questions, and I even took the time to translate them for you.
Seems you was unable to read or understand them correctly (fact), and we needed to tell you the same things twice (fact).

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, eMp. Coly-_-.FR said:

Dear sir EricR I find you unfriendly on the forum and I find you very aggressive and I feel that you like to destitute and disparage people I advise you to be much nicer and friendly with all the thank you

Hi, EricR has been more then helpful with his answers, please refrain from any attacks. Also I believe we have went off the topic :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hello I attack person it is rather the opposite I find that you should revisit the thermal baths that you use to respond to the people that is called respect dear sir good day

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×