Jump to content
.kju

Combined Operations Lite / CO Lite guide

Recommended Posts

On 9/11/2022 at 6:11 AM, Elso Vietico7u7r said:

hola, disculpa pero como hago para combinar A2 OA con A2F? vi el post pero no se donde o como poner las lineas


Forum Rules
13) Write in English

Please write only in English on the public forums. Avoid writing in any other language or any kind of slang or txt speak since the majority of the members most likely won't understand. In private messages you are of course welcome to write in any language you wish

 

Reglas del Foro

13) Escribe en inglés

Escriba solo en inglés en los foros públicos. Evite escribir en cualquier otro idioma o cualquier tipo de jerga o txt, ya que la mayoría de los miembros probablemente no lo entenderán. En mensajes privados, por supuesto, puede escribir en cualquier idioma que desee.

if you don't know english, use some translator, for example, google translator
si no sabes ingles, usa algun traductor, por ejemplo, google translator

The truth is that the explanation, I think, could not be clearer, (I think), but if it is not clear enough, and you need help, you can talk to me by private message in Spanish, if it is easier for you, No problem.
la verdad es que la explicacion, creo, que mas clara no puede ser, (creo), pero si no es lo suficientemente claro, y necesitas que te ayude, podes hablar conmigo por mensaje privado en español, si es mas facil para vos, no hay problema.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×